måndag 6/4-09

Heeej =) 
Idag tänkte jag att jag skulle ta och göra en blogg igen. så nu har jag gjort det =)
Nu ska jag försöka att skriva så ofta som jag bara kan =)
Men idag har jag inte gjort så mycket jag har sovit bort nästan hela dagen. 
Jag sov typ till 2 eller 1 och sen så tog jag och fixa mig som var lite onödigt för sen så for jag och min syster å solade och så var det svin varmt i solariumet så när det var klart och jag skulle kliva upp ´för att fixa allt så vart jag bara svin yr så jag var tvungen att lägga mig ner på golvet ett tag och sen så såg jag typ inte något allt bara snurrade.  ´Men efter ett tag gick det över  =)  sen så gick jag till mina vänner sen får jag med bussen med Johanna och så for jag hem när hon for till ante =)  Men men det här är mitt första inlägg på min nya blogg =)  Tjooohoo =D ¨

Ha det bra puss på er =) Jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0