måndag 27/04- 2009

Du och ingen annan... 
Det lovar jag dig<3

idag har jag varit hos tandläkaren kl.9.40 :/ :´p
jag fick lul medecin och sen efter det vart det att laga en tand :p
och sen blev det att man tog och gick hem och sen vart man hemma resten av dagen som sög. 
Men iallfall så vart det att sätta fast löshåret idag :) 
jag själv tycker att det var fint men men vet inte vad ni andra tycker :P  
men men sen så har jag suttit vid dataorn och gör det nu också men nu skriver jag blogg :) men men nu finns det inte något mer att skriva ha det bra puss <3
Älskar er som läser min blogg <3

9 dagar utan dig Malin hjärtström 1989 - 2009
Vila i frid malin <3

&

Vila i frid Sebastian ( sippo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0