Lördag 25/4 - 2009

Idag har jag varit med Sanne och sen blev det att man gick till coop med Amanda, Johanna och sanne xD jag ville att vi skulle skämma ut oss :P Men det verkade inte Johanna och Amanda och sanne. hahha xD det är ju som det när vi går på affärer så skämmer vi alltid ut oss med flit :P men idag tyckte dem vist att vi inte skulle göra det :/ men men sen blev det att gå hem till sanne och Amanda, Johanna gick hem till sig.. Och sen tod jag och sanne och gick te rimi och köpte choklad och glas och en yoggi. och sen gick vi hem te sanne och kollade på tve och sen gjorde vi milkshek :) Det var fan gott :) Sen efter det ringde Johanna och fråga om inte vi kunnde åka buss med henne te kullen för att hon skulle ha roligt på bussen så det gjorde vi och sen så kom bussen där vid 19.15 te hålplatsen som jag och sanne stod och väntade på :) men förre det kom linda och dem och körde förbi oss och sen var det en kille i en bil som vinkade åt oss och vi vet inte ens vem den killen var :P hahha xD men i bussen så satt jag, sanne , Johanna, Amanda , karro och snackade och skrattade och sen helt plötsligt började johanna skrika för hon hade ett bi brövid sig så vart alla som satt vid det fönstret rädda och hoppade måt andra sidan av bussen. och sen så tog johanna sin sko och slog ihjäl biet.. sen så började vi skratta och prata igen :P hahah xD men sen när jag, Amanda, Sanne , Karro skulle ta och vänta på bussen tillbacka te gällivare så kom en bil och stannade och så var det en gubbe i bilen som satt och losades peta sig i näsan och Amanda bara vad gör han han petar sig i näsan ju. det lät så roligt när hon sa det så då började vi skratta och så slog jag huvudet i vägen på busskuren hahahha xD och sen kom bussen efter en stund :p Så var vi på bussen och pratade och allt möjligt . och sen efter det när bussen var i gällivare hoppade vi av vid sanne och gick hem te sanne och var där och kollade ballar av stål och sen var det någon annan typ som heter jag vet vad du gjorde förra lördagen. hahha xD den var faktiskt ganska bra men jag hann inte se klart den för jag var tvungen att ta hem 22.19 bussen men så när bussen hade kommit så ringde linda och frågade om jag ville åka med dem hem iställlet men jag ides inte göra det så jag tog bussen hem. så var den typ framme här vid mig där vid 22.45 ungefär :P sen när jag kom hem böt jag kläder och sen så loggade jag in på msn och andra saker på datron och nu skriver jag blogg och försöker att logga in på min msn men det går inte för det är något fel :/ Så jag är typ galen när jag inte kan logga in på msn. Men men nu har ni fått veta vad jag har gjort under dagen :) Så ni får ha det bra puss <3 Älskar er som har läst min blogg <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0