LångFredag 10/4-09

Idag har jag sovit till ungefär 12 tiden så då blev det att klä på sig sen så blev det att fara och åka lite skoter med Min syster sen vart det att fara tillbacka till stugan eftersom inte jag får köra någon skoter för att poliserna kom hitt och förstörde allt. men men det vart ändå en rolig dag :)  eller rolig och rolig det vart en mysig dag istället :) 
där vid 12 halv ett kom ju amanda,johanna,sussi,mobbo hitt och hälsade på. och så for dem hem. och medans dem var hemma vart det att jag fick åka lite skoter med micke :) och sen efter det vart det att jag kom hitt upp till stugan så då kom sussi och mobbo hitt en gång till så var johanna och amanda hemma som var dåligt.  men men sen så skrev  johanna ett sms om jag ville att dem skulle komma till mig och så skrev jag om dem fick och det fick dem så dem kom hitt så då kom linda in precis när jag, amanda, johanna skulle spela kort så då frågade vi linda om hon ville vara med i kotte och som tur var så ville hon det .  så då satt vi och spelade kotte jag och linda på lag och Johanna och amanda på lag. Och gissa vilka som vann?..... Johanna & Amanda. sen så kom sussi och mobbo hitt en gång till så satt dem här och kollade talang med oss.. sen for Amanda,Johanna,Sussi, Mobbo hem och sen dess har jag bara varit inne och haft det mysigt .  Jag har smsat med folk och nu så skriver jag ju blogg :)  Så jag har ju något att göra iallafall =)  
Men men nu har jag inte något mer att skriva ha det gött och sov göttans och så =) 

Puuuuusss Älskar er som läser min blogg =) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0