Klockan 00.42 Fredag 24/04 - 2009 <3 :)

Idag har det blivit att vara i skolan har gjort matte provet som inte gick så bra eftersom jag inte har kunnat plugga te matten något :/ men men sen fick jag tillbaka No provet det gick heller inte så bra för jag hade fått omprov.. 
Men men det är jag van vid nu för tiden :p  hehheh xD
Sen efter det så blev det att man for hem och då var mamma och dem inte hemma så jag var där och väntade på bussen sen for jag te Sanne och så sa mamma att jag inte fick sova här lalala . 
Men så ringde hon sen och frågade om jag ville sova här eller om jag ville fara hem.
Och om jag fick sova här för sanne mamma så frågade sanne och det fick jag så nu sitter jag här och har det roligt medans en vis person som heter sanne sover i soffan.  Hahha xD Men jag kan inte gnälla jag somnade själv där vid sex idag här hos sanne på soffan :p  Men men sen så har vi varit med Amanda, Johanna och gått runt på stan och så såg jag linda och bryne på stan. 
Sen blev det att vi gick tillbaka hem te sanne och så har vi varit här nu typ i jag 1 timme ungefär.. 
Men det var ju som inte någor roligt att veta haha xD
Men iallfall ska jag, Amanda, Johanna, Sanne och Karro gå te coop imon och sen kanske på dollar sen blir det att gå runt lite :)
Jag gillar fan att promenera helst när det är sånt här väder som det är nu :D
Men men vi har också bestämt att vi alla kompisar ska fara och grilla på varborg och ha det roligt tillsammans :)
Men men nu har jag inte någor mer att skriva ha det bra puss (K)
Älskar er <33

6 dagar utan dig nu. 
Vila i frid Malin Hjärtström. 1989 - 2009 <3

Och vila i frid sebastian ( Sippo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0