Händelse och tankar.. <3

Idag blev det att stanna hemma..
har ont i magen så jag har inte kunnat gå te skolan. 
så jag har legat på sovan och latat mig och sen efter det blev det att gå och fika och sen blev det att fixa mig och nu så sittter jag här och fick höra att jossa också hade dött igår.  så Vila i frid Jossa..
jossa är tredje killen som var med i det där med knarket och som låg på lasarettet i något.  som skulle hjälpa honom att andas men så hade läkarna tyckt att han var bra igen så dem tog bort det där som hjälpte honom och så igår kväll dog han....
Ett tips till er alla Knarka inte.. 
Det är bara idiotiskt att knarka...

Nu är det 4 dagar sen Malin dog :'( <33

Vila i frid Malin hjärtström <3 1989 - 2009 <3
&
vila i frid Sebastian (sippo)
&
Vila i frid Johan (Jossa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0