Fredag 17/4 - 09

nu är jag i skolan är svin less på skolan just nu.  men men det är ju som bara idag man ska vara här sen får man ju helg :) 
men men jag har vaknat kl. 07.00 och sen så tog jag och klädde på mig sen borstade jag tänderna och sen blev det att gå till skolan har haft prov idag jag tror faktiskt att det inte gick så bra så jag kommer få omprov på det. 
sen så har jag inte gjort så mycket mer utan att jag är här i skolan och vi sika söka upp fakta om författare men jag har ingen lust att göra det så jag sitter här och skriver blogg.  :) 
men ni får veta vad som mer har hänt idag senare på kvällen hoppas ni har det bra som läser min blogg och jag vill bara tacka er för att ni gör det :) 
men men nu har jag inte nå mer att skriva ha det bra puss <a3
Älskar er <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0